Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)

Your IP is:




; ">



100% Copyright by Nur Hanisah Mohamad
Powered by Blogger.
Jodoh


Tidak semua rasa suka yang hadir di hatimu adalah yang memang untukmu. Sebahagiannya hadir untuk menguji kesungguhan cintamu kepadaNya.
.
Maka, dalam hidup akan ada orang yang kau sukai namun menggoreskan luka di hatimu. Ada juga yang dekat denganmu namun hanya ingin memanfaatkanmu. Sebahagian lainnya memberikan harapan namun tanpa sebuah kepastian.
.
Tugasmu hanyalah berdamai dengan masa lalumu. Bertaubat atas segala kesalahanmu. Memaafkan mereka yang pernah menyakitimu.
.
Lalu terimalah orang di hari ini atau masa depanmu yang benar-benar serius ingin menjadi pasanganmu dalam jalan yg di redhaiNya sesuai tuntunan RasulNya. Dia yg berusaha mencintaimu dengan landasan contact keranaNya. Kerana ia berniat untuk memuliakanmu, dan membangun rumah tangga penuh cinta bersamamu.
.
Semoga kau segera diketemukan dengan jodoh dunia akhirat dan bisa membangun cinta bersama, sampai surga. Allahumma ameen....





Thanks Baca Entry Saya. Jangan lupa baca entry lain pulak ^^